neděle 17. prosince 2017

Co takhle zkusit... Lords of Hellas


Včerejšího dne společnost Albi představila svou "vlajkovou loď" pro rok 2018, kterou je hra obsahující spoustu figurek Lords of Hellas, která měla velký úspěch na Kickstarteru v letošním roce.
Období, do kterého je hra zasazena je starověké Řecko a tak se můžeme těšit na bájné bytosti a bohy. Jako hráči povedete své hrdiny a mocné armády, se kterými můžete vyhrát díky územní převaze či zabitím potřebného množství monster, ale pokud chcete být méně militantní, potom lze vyhrát díky postavení dostatečného množství chrámů nebo postavením monumentu.
Hra je určena pro 1-4 hráče (až pro 6 hráčů s rozšířením) s hrací dobou 60-240 minut. Cena hry nebude nízká a nyní se lze jen domnívat, jak vysoká bude. Anglická verze se bude prodávat za cenu okolo 3000,-Kč.
Je na čase začít šetřit, protože už na jaře příštího roku se hra objeví na pultech obchodů.


Vzhledem k tomu, že jsem se v minulosti zbavil skvělé deskové hry Cyclades, která vychází ze stejné mytologie, tak mám v plánu ji nahradit právě hrou Lords of Hellas.
Jen doplním, že Cyclades jsem prodal jen z toho důvodu, že je vlastní i s rozšířeními Endymion, který patří do naší herní skupiny.

K základní hře vyšla i různá rozšíření v rámci Kickstarteru a zde jen pro ilustraci obrázky některých z nich.
Lords of the Underworld

Lord of the Sun

2 komentáře:

Endymion řekl(a)...

Tohle mě taky dost zaujalo. Nějaká pořádná "figurkovka" mě ještě chybí, navíc i pro sólo hru. Ty do toho půjdeš na 100%?

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Jo, jo. Vidím to na 100%, protože jak jsem prodal Cyclades, vzhledem k tomu, že je máš taky ty, tak bych opět doma chtěl hru s obdobným tématem.